Komentari On/Off

...



petak, 18.04.2014.

Dan nakon jutra

Nakon tuširanja smučkala sam nesicu s toplom vodom izravno iz pipe. Uvijek to radim. Nikada mi nije bilo jasno zašto ljudi čekaju da voda uzavri, da bi onda opet čekali da im se kava ohladi. Dok sam pijuckala mlaku kavu nalakćena na stol tako da okvir prozora iz moje perspektive zahvaća više neba a manje okolnih zgrada, i dalje sam razvijala svoju teoriju neslučajnosti.

Uostalom, ako se sve ionako događa s razlogom, uklopoljeno u neku višu ravnotežu na koju sama baš nemam neki preveliki utjecaj, što onda imam toliko komplicirati i analizirati. Proglasila sam zabranu na sve misli koje uznemiravaju i odlučila svoje jutro početi ispočetka.

- 21:39 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.